عصر خودرو

استان البرز و هند تفاهم نامه همکاری های تجاری امضاء کردند

عصر بازار- استان البرز و هند تفاهم‌ نامه تجاری به ‌منظور ارتقاء همکاری در زمینه اعزام هیات‌های تجاری و معرفی بیشتر ظرفیت های تجاری و اقتصادی امضاء کردند.

استان البرز و هند تفاهم نامه همکاری های تجاری امضاء کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، این تفاهم نامه روز یکشنبه بین نایب رئیس اتاق البرز و رئیس اتاق بازرگانی هند به امضاء رسید.
    نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز روز یکشنبه در این باره گفت: بر اساس این تفاهم نامه دو طرف در زمینه ترویج، تقویت و توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همچنین همکاری های اقتصادی، علمی و فناوری در میان جوامع کسب و کار مربوط به خود تلاش خواهند کرد.
    حسن خانی افزود: تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور هند و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، و قوانین و مقررات تجارت از جمله بندهای تفاهم نامه است.
    سرمایه گذاری، آداب و رسوم،پشتیبانی و ارایه خدمات مورد نیاز هیات های تجاری در زمان بازدید ازاستان البرز و کشور هند و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیات های تجاری از دیگر مفد تفاهم نامه منعقده است.
    وی تاکید کرد:همکاری بین بخش های خصوصی دو طرف و همچنین ارایه استراتژی های مناسب برای بهبود فعالیت های اقتصادی و حل موانع موجود ازموضوع های مورد بررسی و توافق شده بین این دو اتاق بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها