عصر خودرو

بانک مرکزی میزبان معاون اول صندوق بین المللی پول

عصر بازار- معاون اول مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول‌ در راس هیئتی از کارشناسان و متخصصان این نهاد به منظور ملاقات با مقامات بلندپایه کشور و تبادل نظر در خصوص مسایل اقتصادی، وارد تهران شد.

بانک مرکزی میزبان معاون اول صندوق بین المللی پول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، هیئت اعزامی صندوق بین‌المللی پول به ریاست دکتر لیپتون، معاون اول این صندوق، طی اقامت خود در تهران با برخی مقام‌های عالی کشور از جمله رییس‌دفتر ریاست‌جمهوری، ‌رییس‌کل بانک مرکزی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ‌وزیر نفت دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

    همچنین لیپتون روز سه‌شنبه در بانک مرکزی با موضوع « ایران در مسیر دستیابی به جایگاه مناسب خود در اقتصاد جهانی» در جمع اقتصاددانان سخنرانی می‌کند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده، لیپتون در خلال اقامت خود در ایران با برخی کارشناسان امور اقتصادی، بانکداران و صاحبان کسب و کار بخش خصوصی نیز ملاقات خواهد داشت.
     
    سفر سه روزه هیئت اعزامی صندوق بین‌المللی پول به ایران، فرصت مناسبی برای شناساندن فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصاد کشور برای پیوند مجدد با اقتصاد جهانی و اعتمادسازی برای تجارت بین‌المللی خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها