عصر خودرو

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن مطرح کرد؛

بهره‌مندی از رشد قیمت‌های بازار مسکن با راه‌اندازی اوراق سلف مسکن

عصر بازار- شهاب الدین شمس گفت: اشخاصی که توان مالی برای خرید کامل یک ملک را ندارند یا آنکه می‌خواهند از رشدهای بازار مسکن بهره‌مند شوند می‌توانند از اوراق سلف مسکن استفاده کنند.

بهره‌مندی از رشد قیمت‌های بازار مسکن با راه‌اندازی اوراق سلف مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شهاب الدین شمس مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن در رابطه با مزایای اوراق سلف مسکن، اظهار کرد: نیاز به اوراق سلف مسکن چندین سال است که در فضای سرمایه گذاری احساس می‌شود، اشخاصی که توان مالی برای خرید کامل یک ملک را ندارند یا آنکه می‌خواهند از رشدهای بازار مسکن بهره‌مند شوند می‌توانند از ابزار مذکور استفاده کنند.

    او افزود: اوراق سلف نمی‌تواند به تنهایی تمام چالش‌های موجود در بازار مسکن را مرتفع سازد، در همین راستا برای رفع این چالش‌ها نیازمند عرضه و بکارگیری ابزارهای مختلف هستیم.

    مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن تصریح کرد: سیستم فاینانس در کشورهای توسعه یافته بدین صورت است که ابزارهای تامین مالی در آن‌ها بسیار است و اشخاص به واسطه میزان ریسک‌پذیری و نوع کاربرد از آن‌ها بهره می‌گیرند.

    شمس در پایان اظهار کرد: تامین مالی پروژه‌های مسکن و توسعه آنها به واسطه اوراق سلف مسکن یا سایر ابزار مربوطه نیازمند همکاری‌های چند جانبه بین دستگاه‌هایی همچون وزارت راه‌ و شهرسازی، سازمان بورس، بانک مرکزی و غیره است.

    برچسب ها