عصر خودرو

با تصویب هیات واگذاری؛

۲ شرکت دولتی منحل شد

عصر بازار- با انحلال شرکت تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی کشور (زیاران) و شرکت سهامی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور در جلسه امروز هیات واگذاری موافقت شد.

۲ شرکت دولتی منحل شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، جلسه هیات واگذاری صبح امروز با حضور اعضا در وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد و در این جلسه قیمت پایه و شرایط واگذاری 22.34 درصد سهام شرکت فرآوری مواد پروتئینی یزد جهت واگذاری از طریق مزایده به تصویب رسید.

    همچنین بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد "تعیین نرخ سود فروش اقساطی و نرخ وجه التزام خسارات تاخیر تادیه در سال 1395"؛ "پیشنهاد تنفس در پرداخت اقساط توسط خریداران بنگاههای مورد واگذاری در صورت تاخیر در تحویل مورد معامله" و "نحوه واگذاری دارایی های تملیکی شرکتهای مشمول واگذاری به منظور تادیه بدهی آنها" و نیز تصمیم گیری در خصوص انحلال شرکتهای تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی کشور – زیاران و شرکت سهامی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور از دیگر موضوعات جلسه امروز هیات واگذاری بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها