عصر خودرو

مدیرعامل شرکت اسپانیایی:

همکاری پتروشیمی با ایران را آغاز کرده ایم

عصر بازار- مدیرعامل شرکت بین المللی ایرسک* اسپانیا گفت: در بخش پتروشیمی پروژه های مشترک جدیدی را با ایران آغاز کرده ایم.

همکاری پتروشیمی با ایران را آغاز کرده ایم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، «خاویر لوپز»که پیش از این نیز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضور داشت،  افزود: ارائه اطلاعات به رسانه ها در مورد جزئیات طرح ها سیاست این شرکت نیست اما موارد امضا شده با ایران، پروژه های دولتی است.
    لوپز اضافه کرد: سرمایه گذاری مشترک با شرکت های ایرانی، بخشی از برنامه شرکت ایرسک است و من به آینده این همکاری ها بسیار خوشبینم.
    مدیرعامل شرکت بین المللی ایرسک گفت: پیشینه همکاری این شرکت با ایران به سال 2002 میلادی برمی گردد.
    لوپز افزود: شرکت ایرسک در پروژه پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) نیز با ایران همکاری کرده و پس از آن همکاری ها بیشتر به صورت فروش قطعات یدکی بوده است.
    به گفته وی، شرکت بین المللی ایرسک اسپانیا با بیش از 65 سال قدمت، در طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی در زمینه تصفیه هوا فعال است.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1900 شرکت داخلی و خارجی از شانزدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و نوزدهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود پایان داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها