عصر خودرو

معاون وزیر خارجه کویت:

انتخابی جز فریز تولید برای تقویت قیمت نفت وجود ندارد

عصر بازار- معاون وزیر خارجه کویت گفت، کشورهای صادر کننده نفت باید تولید خود را فریز کنند و انتخابی جز فریز تولید برای تقویت قیمت ها وجود ندارد.

انتخابی جز فریز تولید برای تقویت قیمت نفت وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، خالد جراح، معاون وزیر خارجه کویت گفت، کشورهای صادر کننده نفت باید تولید خود را فریز کنند و بازار نمی تواند از افزایش تولید ایران حمایت کند.

    الجراح که به همراه سرپرست وزارت نفت کویت در سمینار تجارت کویت و ژاپن در توکیو حضور یافته گفت: «انتخابی جز فریز تولید وجود ندارد.»

    وی در پاسخ به سوالی درباره سیاست تولید نفت ایران گفت: «ایران باید از بازار درس بگیرد... بازار فرصتی برای افزایش تولید به دست نمی دهد.»

    کشورهای تولید کننده عضو و غیر عضو اوپک ماه گذشته نتوانستند در دوحه قطر به توافقی در زمینه فریز تولید به منظور برقراری توازن مجدد در بازار دست یابند.

    ایران بعد از لغو تحریم های غرب در ماه ژانویه، به دنبال باز پس گیری سهم از دست رفته خود از بازار است و به همین منظور در ماه گذشته میلادی از پیوستن به ابتکار فریز نفتی خودداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها