عصر خودرو

دبیر هیات مدیره شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛

عرضه محصولات گوگردی پالایشگاه هاشمی‌نژاد در بازار بورس

عصر بازار: دبیر هیات مدیره شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : از هفته آینده تمامی محصولات گوگرد پالایشگاه شهیدهاشمی‌نژاد در بازار بورس عرضه می شود.

عرضه محصولات گوگردی پالایشگاه هاشمی‌نژاد در بازار بورس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی حیدرنژاد در نشستی خبری با خبرنگاران افزود: گوگرد کلوخه، گوگرد دانه بندی و کود گوگرد بنتونتی محصولاتی هستند که در بورس پذیرش شده اند و فرآیند عرضه آنها قطعی گردیده است.
    وی گفت :بر اساس قوانین و مقررات بورس شرکت های عرضه کننده میبایست توان عرضه حداقل 50 درصد تولید خود را در بورس کالای ایران داشته باشند که از این نظر آمادگی کامل در این مجموعه وجود دارد.

    دبیر هیات مدیره شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: در نخستین عرضه محصولات گوگرد تولیدی این شرکت سه هزار تن گوگرد پودری، دو هزار تن گوگرد پاستیل و 300 تن کود گوگرد بنتونیتی در هفته آینده عرضه خواهد شد.

    مهدی حیدرنژاد گفت: عرضه کود گوگرد بنتونیتی برای اولین بار در بورس بر اساس رویکرد جدی این مجموعه در خصوص ایجاد بازارهای جدید، تسهیل در معامله، شفافیت مالی بالای عرضه محصولات در بورس، اطلاع رسانی به عموم مردم و بر اساس استراتژی های اصلی این شرکت بوده که مورد اقبال مصرف کنندگان و خریداران گوگرد بر اساس نظرسنجی های انجام گرفته بوده است.

    گفتنی است روزانه دو هزار و 600 تن گوگرد در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تولید می شود و این شرکت بزرگترین تولید کننده گوگرد کشور به شمار می رود.

    برچسب ها