عصر خودرو

روسیه برای ایران دکل حفاری نفتی می‌سازد

عصر بازار- شرکت اورالماش روسیه اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد کنسرسیوم ساخت دکل های حفاری برای ایران است.

روسیه برای ایران دکل حفاری نفتی می‌سازد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، معاون مدیر کل شرکت نفتی اورالماش روسیه از برنامه این شرکت برای ساخت دکل های حفاری در ایران خبر داد.

    میخاییل بلزر، معاون سرمایه گذاری و استراتژی اورالماش، تأکید کرد این شرکت همواره به ایران به عنوان یک شریک استراتژیک نگاه کرده و در شرایط کنونی نیز در حال پایه ریزی یک همکاری بلند مدت با این کشور است.

    بلزر ادامه داد بر اساس این برنامه ریزی،‌ ما در حال تشکیل یک کنسرسیوم با مشارکت شرکت های ایرانی و روسی به نام کنسرسیوم دنیکو انرژی هستیم که قرار است این قرارداد با ایران را اجرایی کند.

    وی ادامه داد یک شرکت ایرانی به عنوان یکی از طرف های این کنسرسیوم قرار است در 12 دکل اول سهم تولید 25 درصد را داشته و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بر مبنای این کنسرسیوم و طرح انتقال فناوری به ایران، قرار است روند به گونه ای باشد که کل دکل های حفاری در آینده به طور کامل در ایران تولید شوند.

    قرار  است این دکل های در ایران و تحت لیسانس و نظارت اورالماش روسیه تولید شوند.

    این شرکت همچنین قصد دارد تا یک مرکز خدمات در ایران تأسیس کند.

    بلزر همچنین اعلام کرد لازم به ذکر است که اورالماش روسیه تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده و هم اکنون یکی از تأمین کنندگان دکل های حفاری ایران محسوب می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها