عصر خودرو

واردات نفت شرکت هندی از ایران ۵۰ درصد رشد کرد

عصر بازار- شرکت اسار اویل هند در ماه آوریل روزانه ۱۷۹ هزار بشکه نفت از ایران وارد کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۵۰ درصدی داشته است.

واردات نفت شرکت هندی از ایران ۵۰ درصد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بر اساس آمارهای تانکری به دست آمده از منابع تجاری و خدمات ردگیری کشتی ها، شرکت اسار اویل، بزرگترین مشتری هندی نفت ایران در ماه آوریل نسبت به یک سال قبل 47.7 درصد نفت بیشتر از ایران وارد کرد.

    آمارها نشان می دهد، اسار در ماه گذشته میلادی روزانه حدود 179 هزار بشکه نفت خام از ایران وارد کرد که البته حدودا 12.4 درصد نسبت به ماه مارس کاهش داشته است.

    واردات نفت اسار اویل از ایران به طور متوسط در 4 ماهه نخست امسال به 139 هزار و 800 بشکه در روز رسید در حالی که این رقم یک سال پیش زمانی که مشتریان نفتی تحت فشار غرب مجبور به کاهش خرید از ایران بودند، 63 هزار و 400 بشکه بود.

    بر اساس این گزارش، سهم ایران از کل نفت وارداتی شرکت اسار اویل هند در بازه زمانی ژانویه تا آوریل نسبت به حدود 18.5 درصد یک سال قبل، دو برابر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها