عصر خودرو

کدال اعلام کرد؛

موافقت با افزایش سرمایه "سفارس" و "غشان"

عصر بازار- اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای با تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت‎های سیمان فارس و خوزستان و شیر پاستوریزه پگاه خراسان موافقت کرد.

موافقت با افزایش سرمایه "سفارس" و "غشان"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان فارس و خوزستان اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ چهار هزار و 500 میلیارد ریال به پنج هزار و 625 میلیارد ریال دارد.

    بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "سفارس" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای صورت گرفته بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‎های سرمایه‌پذیر، مبلغ یک هزار و 125 میلیارد ریال خواهد بود.

    همچنین، افزایش سرمایه شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، از مبلغ 81 میلیارد و 180 میلیون ریال به مبلغ 200 میلیارد ریال خواهد بود.

    افزایش سرمایه "غشان" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و انطباق سرمایه با دستورالعمل پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران، به مبلغ 118 میلیارد و 820 میلیون ریال است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها