عصر خودرو

ایران سومین تولیدکننده نفت اوپک

تولید اوپک به بیشترین رقم ۴ سال اخیر رسید

عصر بازار- موسسه مطالعاتی بین المللی آرگوس در جدیدترین تحلیل خود که در زمینه تولید نفت اعضای اوپک ارائه کرد، اعلام کرده است تولید نفت اوپک در ماه آوریل به بیشترین مقدار خود در ۴ سال گذشته رسیده است.

تولید اوپک به بیشترین رقم ۴ سال اخیر رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، موسسه مطالعاتی بین المللی آرگوس در جدیدترین تحلیل خود که در زمینه تولید نفت اعضای اوپک ارائه کرد، اعلام کرده است تولید نفت اوپک در ماه آوریل به بیشترین مقدار خود در 4 سال گذشته رسیده است.

    این گزارش حاکی است این موسسه اعلام کرده افزایش تولید نفت اوپک به دلیل افزایش تولید نفت عراق و ایران در ماه آوریل است که براساس اعلام اوپک ایران در ماه آوریل 188 هزار و 200 بشکه بیشتر از ماه قبل میلادی نفت خود را تولید کرد.

    براساس اعلام این موسسه مطالعاتی کشورهای کویت، نیجریه ونزوئلا نیز به دلیل کاهش قیمت جهانی نفت تولید نفت خود  را کاهش داده‌اند اما عراق تولید نفت خود را از 4 میلیون و 7 هزار بشکه در روز به 4 میلیون 700 هزار بشکه در روز رسانده است.

    با توجه به آمارهای جدید ارائه شده از سوی اوپک و این موسسه مطالعاتی گرچه ایران تولید نفت خود را افزایش داده است اما هنوز نتوانسه به رتبه دوم اوپک بازگردد و کماکان عراق پس از عربستان دومین تولید کننده نفت در میان اعضای اوپک به شمار می‌رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها