عصر خودرو

وضعیت بازار بورس مطلوب نیست

عصر بازار- کارشناس بورس گفت:نوسانات شاخص باتوجه به شرایط بازار درطی این هفته نزولی بوده و هنوز پتانسیل ۷۳ هزار واحدی را داراست.

وضعیت بازار بورس مطلوب نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا گیوکی گفت: در هفته گذشته خودرویی ها در اکثر روزها معاملات منفی داشتند و در درصدهای منفی ای معامله شدند. 

    وی ادامه داد: شرکت رینگ سازی مشهد در این گروه ، در جدیدترین گزارش خود زیان هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه منتهی به 29/12/94 مبلغ  719 ریال اعلام کرده است که نسبت به گزارش قبلی زیان خود را  افزایش داده است.

    این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: فلزات اساسی در برخی روزها مثبت و در برخی روزها منفی معامله شدند.همچنین نمادهای شیمیایی اغلب در حاشیه منفی معامله شدند.

    وی ادامه داد: شرکت صنایع مس شهید باهنر در گروه فلزات اساسی در جدیدترین گزارش خود سود هر سهم شرکت را بر اساس عملکرد واقعی 12 ماهه منتهی به 29/12/1394 مبلغ 110 ریال اعلام کرده است است که نسبت به پیش بینی قبلی با کاهش همراه بوده است.

    گیوکی در ادامه اظهار کرد: در گروه سیمانی شرکت سیمان خزر درجدیدترین گزارش خود سود هر سهم منتهی به 3095/ 12 / 30شرکت را مبلغ 137ریال اعلام کرده است.

    ***وضعیت بازار بورس در گذر زمان خود را نشان می دهد

    در ادامه امیررضا حسنی از دیگر کارشناسان بورس دراین زمینه گفت: نوسانات شاخص باتوجه به شرایط بازار درطی این هفته نزولی بوده و هنوز پتانسیل 73 هزار واحدی را داراست. 

    وی در ادامه با اشاره به اینکه شاید بتوان یکی از دلایل نزولی بازار را موانع رفع تحریم ها دانست اظهار کرد: انتظار می رفت که درپسابرجام، وضعیت بازار سریع تغییر کند اما این امر نیاز به گذر زمان دارد.

    این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: چشم انداز کماکان مثبتی در بازار بورس دیده می شود این درحالیست که امیدواریم چشم انداز سرمایه در بازار بورس احیا شود.

    ***وضعیت بازار بورس مطلوب نیست

    در ادامه همایون دارابی از دیگر کارشناسان بورس دراین زمینه گفت:  باتوجه به اینکه از 5روز کاری 4روز با افت قابل ملاحظه و همچنین کمبود نقدینگی و ناپایدار بودن بازر جهانی و کاهش نفت روبه رو بوده است، وضعیت بازار بورس مطلوب نیست.

    این کارشناس بورس در ادامه عنوان کرد: برخی خبرها درخصوص شرکت خودرویی که لیدر بازار هستند همکاری هایی که باشرکت فرانسوی و سیترون و سایپا و سرمایه داشتند باعث ابهام این گروه خودرو شده و با مشکل مواجه شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو