عصر خودرو

بر کدال نشست؛

"فلامی" و پیش‌بینی سود ۴۲۵ ریالی

عصر بازار- شرکت لامیران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۵، را مبلغ ۴۲۵ ریال اعلام کرد.

"فلامی" و پیش‌بینی سود ۴۲۵ ریالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، شرکت لامیران پیش‌بینی درآمد هر سهم شش ماهه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 60 میلیارد ریال، به‌ صورت حسابرسی شده، منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "فلامی" پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش را مبلغ 143 میلیارد و 98 میلیون ریال اعلام کرده است که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 40 میلیارد و 820 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و فروش کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 28 میلیارد و 899 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی، مالیات کسر و با افزوده شدن درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری و متفرقه به آن، سود خالص دوره مبلغ 25 میلیارد و 503 میلیون ریال برآورد شد و بر این اساس مبلغ 425 ریال سود خالص به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

    "فلامی" دلایل تغییرات اطلاعات پیش‎بینی سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 نسبت به اطلاعیه پیشین، را مطلب زیر اعلام کرد:

    به سبب محدودیت در فرمهای کدال برای نخستین پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395، شمار 631 هزار عدد به مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت تیغ یکبار مصرف و تعداد 360 هزار عدد به مبلغ 237 میلیون ریال بابت تیغ صورت تراشی بعنوان جایزه و اشانتیون جمعاً به تعداد 991 هزار عدد به مبلغ یک میلیارد و 987 میلیون ریال به سرفصل فروش خالص درآمد ارائه خدمات و بهای تمام شده کالای فروش رفته و خدمات ارائه شده اضافه شده که در این فرم مبالغ واقعی در سرفصل فروش و بهای تمام شده کالای فروش رفته لحاظ شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها