عصر خودرو

مقام تجاری فرانسه:

پیشنهادهای زیادی در بخش نفت و گاز به ایران داده ایم

عصر بازار- رئیس پروژه نفت دپارتمان تجارت انرژی و محیط زیست آژانس ملی کسب و کار فرانسه گفت: در بخش نفت و گاز از سطوح پایین دست تا بالادست، دامنه گسترده ای از پیشنهادهای همکاری به ایران ارایه شده است.

پیشنهادهای زیادی در بخش نفت و گاز به ایران داده ایم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «اگنس هجیاک» که برای شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تهران سفر کرده بود، افزود: همه شرکت های فرانسوی که به تهران آمده اند می دانند ایران افزایش ارزش افزوده و انتقال دانش و فناوری روز را می خواهد.
    هجیاک تاکید کرد شرکت های فرانسوی آماده اند در زمینه تخصصی خود، آنچه را ایران می خواهد ارایه کنند.
    وی برگزاری نمایشگاه های بین المللی را فرصت مناسبی برای شناخت بازار ایران و ایجاد ارتباط میان شرکت های ایرانی و خارجی دانست و استقبال شرکت های فرانسوی از نمایشگاه نفت تهران را «بی سابقه» خواند.
    رئیس پروژه نفت آژانس ملی کسب و کار فرانسه، مهمترین مشکل کنونی برای همکاری را مسائل بانکی و نقل و انتقال پول دانست و ابراز امیدواری کرد این مشکلات بزودی از میان برداشته شود.
    وی اضافه کرد: خوشبختانه بسیاری از شرکت های فرانسوی موفق به ایجاد ارتباط با شرکت های ایرانی شده اند و همکاری های خوبی در حال شکلگیری است.
    هجیاک از ارایه جزییات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: دفتر این آژانس اکنون در سفارت فرانسه در ایران دایر است و همه هماهنگی های لازم در زمینه توسعه روابط تجاری را بر عهده دارد.
    آژانس ملی کسب و کار فرانسه از توسعه بین المللی شرکت های فرانسوی حمایت می کند و مسئولیت پشتیبانی از رشد صادرات این کشور را بر عهده دارد. تشویق و تسهیل سرمایه گذاری بین المللی در فرانسه از دیگر ماموریت های این آژانس است.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1900 شرکت داخلی و خارجی از شانزدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و نوزدهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود پایان داد.
    به گفته هجیاک، نزدیک به 50 شرکت بزرگ و متوسط فرانسه که در بخش های مختلف نفت و گاز مانند تولید، حفاری، ساخت تجهیزات، حمل و نقل و خدمات بازرگانی فعالیت می کنند، در این نمایشگاه شرکت کردند که برخی از آنها برای نخستین بار به بازار ایران آمده بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها