عصر خودرو

مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت خبر داد

اسپانیا مشتری نفت ایران شد

عصر بازار- مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به صادرات نفت ایران به کشورهای جنوب غربی اروپا گفت: صادرات نفت ایران به اسپانیا براساس قرارداد یکساله آغاز شد.

اسپانیا مشتری نفت ایران شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، سید محسن قمصری با اشاره به آغاز صادرات 500 هزار بشکه نفت ایران به اروپا گفت: خوشبختانه صادرات نفت ایران به اروپا توسط نفتکش‌های اروپایی آغاز شده است.

    وی با اشاره به صادرات نفت ایران به کشورهای جنوب غربی اروپا گفت: از جمله کشورهایی که نفت ایران را براساس قرارداد بلندمدت خریداری کرده‌اند اسپانیا و فرانسه هستند که صادرات به این دو کشور ادامه دارد.

    بر اساس این گزارش، پیش از قطع صادرات نفت ایران به اروپا کشور اسپانیا روزانه 200 هزار بشکه نفت از ایران خریداری می کرد که از سال 91 تا کنون به دلیل تحریم‌های نفتی هیچ نفتی از ایران به این کشور ارسال نشد.

    مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران چندی قبل اعلام کرده بود قراردادهایی که بعد از برجام بسته شده است همگی بلند مدت هستند اما به دلیل آنکه از عملیاتی کردن خرید نفت شرکت‌هایی که با آنها قرارداد بسته‌ایم اطمینان نداشتیم ابتدا شرط گذاشتیم که براساس قرارداد ابتدا یک محموله را بارگیری کنند و در صورت موفقیت، ادامه قرار داد اجرایی خواهد شد، قمصری ادامه داد خوشبختانه این کار توسط شرکت‌های اروپایی صورت گرفت و هم اکنون براساس قرارداد یکساله فروش نفت ایران به اروپا آغاز شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها