عصر خودرو

داد و ستد ۴.۹۵ میلیون دلار انواع کالا در تالار صادراتی بورس کالای ایران

عصر بازار- روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت، بالغ بر ۴۱ هزار و ۹۰۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴.۹ میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

داد و ستد ۴.۹۵ میلیون دلار انواع کالا در تالار صادراتی بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، 30 هزار تن گوگرد گرانوله پتروشیمی خارک برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. 3 هزار تن قیر 6070 شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی به همراه 6800 تن قیر 6070 شرکت شیمی تجارت نقش جهان و 500 تن قیر 6070 شرکت کیمیا قیر جی از دیگر معاملات تالار صادراتی به شمار می رود. در این تالار همچنین 1600 تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت بندرعباس از سوی مشتریان خریداری شد.

    این گزارش حاکی است، طی روز چهارشنبه و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بالغ بر 13 هزار تن انواع قیر، 18 هزار تن انواع مواد شیمیایی به همراه 194 تن مواد پلیمری و 60 تن آرگون پتروشیمی شیراز داد و ستد شد. 7 هزار تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت تهران نیز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود.
    بر اساس این گزارش، طی روز چهارشنبه 3 هزار و 975 تن شکر و 110 تن برنج هندی نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رفت. در مجموع بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله بیش از 75 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 644 میلیارد ریال بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها