عصر خودرو

استفاده از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رکورد زد

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: تعداد کاربرانی که طی ۲۴ ساعت گذشته از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده کرده‌اند به ۱۶ میلیون نفر رسیده است.

استفاده از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رکورد زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایرانی خود نوشت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم به سرانجام رساندن پروژه دولت هوشمند است. با توسعه روزافزون سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و اتصال دستگاه‌های مختلف به آن گام مهمی در این راستا برداشته شده است.

    وی افزود: طبق آمارهای موجود در این سامانه، تعداد کاربرانی که طی 24 ساعت گذشته از پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir) استفاده کرده‌اند به بیش از 16 میلیون نفر رسیده که در نوع خود رکورد بی نظیری محسوب می‌شود.

    زارع‌پور تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، ‌ درگاه ملّی مجوزها و سازمان تامین اجتماعی، چهار سامانه پرمخاطب در روز گذشته بودند.

    «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» پس از 20 سال انتظار در دولت سیزدهم اجرایی شد و تا کنون بیش از 95 درصد دستگاه‌های اجرایی کشور به این پنجره پیوسته‌اند. راه‌اندازی «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» آرزوی دیرینه‌ای بود که دولت سیزدهم به آن جامع عمل پوشاند. برای حرکت کامل دولت به سمت هوشمندی، دستگاه‌های اجرایی باقی‌مانده نیز باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند بپیوندند.

    برچسب ها