عصر خودرو

بر کدال نشست؛

نگاهی بر صورت های مالی یکساله گذشته "ارفع"

عصر بازار- شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴، مبلغ ۷۸۶ میلیارد و ۴۸۴ میلیون زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور کرد.

نگاهی بر صورت های مالی یکساله گذشته "ارفع"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع صورت های مالی یکساله گذشته را حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "ارفع" در سال گذشته مبلغ 7 هزار و 335 میلیارد و 684 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت. از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 88 میلیارد و 161 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری, عمومی و فروش کسر و درآمدهای عملیاتی به آن اضافه شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 922 میلیون ریال محاسبه شد.

    پس از کسر هزینه های مالی و هزینه های غیر عملیاتی از سود عملیاتی دوره، معادل یک هزار و 146 میلیارد و 539 میلیون ریال زیان خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 575 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 786 میلیارد و 484 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها