عصر خودرو

تحلیل بر بازار سکه بهار آزادی؛

بازار سکه برای همه مناسب نیست

عصر بازار- قیمت سکه پس از فراز و نشیبهای زیادی که طی دو سال گذشته داشته است، گرچه توانسته کفهای نسبی خودش را کمی به سمت بالا حرکت بدهد اما در صعودها نیز بسیار کم انرژی ظاهر شده و هنوز نیز این وضعیت قابل مشاهده است.

بازار سکه برای همه مناسب نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، به این ترتیب انتظاری که از قیمت سکه برای چند ماه آینده میرود و توصیهای که میتوان به خریداران این کالا کرد این است که در حال حاضر بازار سکه برای همه افراد مناسب نبوده و ریسک نوسانات آن بالا است. بنابراین در بهترین حالت سودی کمی بیشتر از سود بانکی نمیتوان از آن انتظار داشت. اما برای حرفهای های این بازار، جذابیت آن فعلا مناسب بوده و نوسانگیری از قیمتهای آن سودهای مناسبی را در خود نهفته دارد.

    از نظر تکنیکی نوسان قیمت سکه بالای 963 هزار تومان، روند آن را در وضعیت صعودی حفظ خواهد کرد. اما انتظار سقفهای بالاتر از یک میلیون و 145 هزار تومان را در خوشبینانه ترین حالت و در بلند مدت نداریم. اما هدف بالقوه فعلی یک میلیون و 83 هزار تومان است که احتمال رسیدن به این عدد در نیمه اول سال جاری وجود دارد. ناحیه مهم برای نزولهای بیشتر در این مدت عدد یک میلیون و 16 هزار تومان است که با شکست آن باید منتظر سکه زیر یک میلیون تومان هم باشیم.

    *سعید محمدی جزی

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها