عصر خودرو

معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت

همه میادین نفتی در یک مناقصه معرفی نمی‌شوند

عصر بازار- معاون شرکت ملی نفت ایران در امور سرمایه‌گذاری می‌گوید قرار نیست همه میادین نفتی ایران در یک مناقصه به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی شوند.

همه میادین نفتی در یک مناقصه معرفی نمی‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی کاردر عنوان کرد: بعد از تهیه لیست شرکت‌های معتبر و میادین تصمیم می‌گیریم که چه تعداد از شرکت‌ها را برای مناقصات معرفی کنیم و البته همه میادین را نیز در یک مناقصه ارائه نخواهیم داد، بلکه میادین به صورت جداگانه در مناقصات جدا معرفی می‌شوند.

    معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت با اشاره به این‌که زمان مناقصات و شرکت‌های تایید شده در آگهی‌های رسمی روزنامه اعلام می‌شوند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 50 شرکت بین‌المللی نفتی مورد تایید قرار گیرند که این موضوع را به همراه زمان برگزاری مناقصات به‌طور بین‌المللی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

    وی در ادامه درباره‌ی نشستی که وزارت نفت برای شرکت‌ها در جهت رفع ابهام و معرفی مدل قرار‌دادی خود می‌گذارد، گفت: این شرکت‌ها را به ایران دعوت می‌کنیم و جلسات توجیحی درباره مناقصات گذاشته و اطلاعات میادین یا هر سوال دیگری را که دارند را پاسخ می‌دهیم که البته این جلسات در فرآیند مناقصه پیش‌بینی شده و ممکن است به صورت رفت‌وبرگشت صورت گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها