عصر خودرو

در قالب ۳ جلسه انجام شد

آموزش فراسا به کارگزاران عضو فرابورس ایران

عصر بازار-به دنبال رونمایی از سامانه تعامل الکترونیکی کارگزاران فرابورس ایران"فراسا" در هفته گذشته، جلسات توجیهی کارگزاران با هدف آموزش نحوه انجام فرایندها از طریق این سامانه برگزار شد.

آموزش فراسا به کارگزاران عضو فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، این جلسات طی 3 روز متوالی با حضور مدیران عامل و جمعی از مدیران معاملات کارگزاری‌ها به منظور بیان ضرورت‌ها، مزایا و اهداف این سامانه، آشنایی با نحوه ارسال درخواست‌ها و مدارک و همچین دریافت پاسخ از طریق فراسا تشکیل شد.
    بر این اساس، تمامی کاربران این سامانه باید پس از وارد کردن اطلاعات اولیه، تمامی درخواست‌ها و همچنین مدارک لازم را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و پس از آن، پاسخ خود را در کمترین زمان ممکن از همین طریق دریافت کنند.
    این گزارش حاکی است، استفاده از سامانه الکترونیکی فراسا مزایای زیادی همچون حذف کاغذ از چرخه درخواست‌ها و پاسخ‌ها، بالا بردن سرعت پاسخگویی، قابلیت پیگیری تمامی نامه‌ها به صورت مکانیزه و حذف فرایندهای موازی دارد و در گام اول به ایجاد یک بانک اطلاعاتی از کارگزاران عضو فرابورس ایران کمک می‌کند.
    همچنین در گام‌های بعدی توسعه فراسا، ارتباط موثر با سامانه سکنا و ستان برای تکمیل پایگاه داده معتبر، امکان دسترسی بورس تهران برای یکسان سازی رویه‌ها، امکان رتبه بندی معامله‌گران بر اساس سابقه کاری و امکان ارسال بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌ها برای تمامی اعضا پیش‌بینی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها