عصر خودرو

نتیجه تایید صلاحیت هیات رئیسه اتاق بازرگانی اعلام شد

عصر بازار- دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران می‌گوید: حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نتیجه تایید صلاحیت هر کدام از کاندیدای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران را به خود افراد اطلاع‌ داده است.

نتیجه تایید صلاحیت هیات رئیسه اتاق بازرگانی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران درباره نتیجه احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران، گفت: روز گذشته عصر، نامه‌ای را از رئیس مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کردیم که نظر خود را درباره کاندیداهای ثبت‌نام شده برای انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، اعلام کرده بود.

    جهانبخش سنجابی افزود: انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دلیل زمان محدود، محتوای نامه را به هر یک از کاندیداها از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده؛ اما فرصتی برای بررسی حقوقی و محتوایی موضوع، سوالات و ابهامات، لازم‌الاجرا بودن یا نبودن نظرها نداشته است و برای همین من هیچ پاسخی درباره پرسش‌های حقوقی و محتوایی ندارم.

    او اظهار کرد: نظر حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره هر کدام از کاندیداها به خود فرد اطلاع‌رسانی شده که این نظر موید بلامانع بودن یا نبودن شرکت در انتخابات بوده و یا اینکه پرونده کماکان در حال رسیدگی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

    او تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تایید یا رد صلاحیت‌ها، مورد تایید انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران نیست.

    به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام اتاق بازرگانی، روز یک شنبه( 28 خرداد) بناست نخستین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده و در چارچوب آن رئیس و اعضای هیات رئیسه دوره جدید اتاق بازرگانی معرفی شوند.

    برچسب ها