عصر خودرو

معاون وزیر خارجه استرالیا تاکید کرد:

آمادگی استرالیا برای ازسرگیری تجارت با ایران در سریع‌ترین زمان

عصر بازار: معاون وزیر خارجه استرالیا گفت: پتانسیل‌های اقتصادی ایران بسیار بالاست و کشورش آمادگی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن ارتباطات اقتصادی خود را با ایران توسعه دهد.

آمادگی استرالیا برای ازسرگیری تجارت با ایران در سریع‌ترین زمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شادا، در دیدار ریگ ولز، معاون امور خارجه استرالیا و محمد خزاعی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی کشورمان بر توسعه همکاری‌های تجاری و گمرکی دو کشور تاکید شد.
    محمد خزاعی در این دیدار با اشاره به شرایط جدید ایجاد شده در اقتصاد ایران گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصادی دو کشور، حجم تجارت بین دو کشور کافی نیست.
    وی افزود: کمیته مشترک اقتصادی بین دو کشور در حال تدوین مقدمات لازم برای دعوت از سرمایه گذاران فعال استرالیایی می‌باشد تا بتوانیم فرصتی برای همکاری‌های آتی فراهم نماییم.
    برپایه این گزارش؛ خزاعی ابراز امیدواری کرد که، در این سفر سه توافقنامه ارتقای سرمایه گذاری،، جلوگیری از مالیات مضاعف و توسعه همکاری‌های گمرکی فیمابین دو کشور تدوین شود.
    معاون وزیر اقتصاد کشورمان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در وضعیت فعلی قصد داریم از تجارت به سمت سرمایه گذاری حرکت کنیم.
    در ادامه این دیدار معاون امور خارجه استرالیا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دیدار گفت: پتانسیل‌های اقتصادی ایران بسیار بالاست و کشورش آمادگی دارد در سریع‌ترین زمان ممکن ارتباطات اقتصادی خود را با ایران توسعه دهد.
    «ریگ ولز» همکاری در حوزه‌های کشاورزی، معدن و آموزشی را از دیگر بخش‌های همکاری‌های دو کشور برشمرد. 

    برچسب ها