عصر خودرو

صادرات از واردات پیشی گرفت

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در فروردین سال ۱۳۹۵ صادرات نزدیک به یک میلیارد دلار بیش از واردات به کشور بوده است.

صادرات از واردات پیشی گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌زاده گفت: امیدوارم بتوانیم در سال جاری شاهد رشد صادرات غیرنفتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم، در عین حال، طبقات تعرفه‌ای از 14 طبقه به 10 طبقه و سپس در سال جاری به 8 طبقه رسانده شده که این موضوع با جلسات فشرده با دستگاه‌های محقق شد.

    وی با بیان اینکه در فروردین سال 1395 صادرات نزدیک به یک میلیارد دلار بیش از واردات به کشور بوده است، تصریح کرد: همراهی و همکاری مناسبی بین این وزارتخانه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی بود که این موضوع باعث تسریع در امور مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت شد. بر این اساس امیدوارم در مجلس دهم همکاری و همراهی مناسبی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی صورت پذیرد تا بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها