عصر خودرو

معاون سرمایه‌گذاری شرکت ملی نفت خبر داد:

آغاز بررسی اعتبار شرکت‌های نفتی خارجی از اوایل خرداد

عصر بازار- معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت با اشاره به این‌که کار بررسی شرکت‌های خارجی معتبر برای حضور در مناقصه میادین نفتی ایران از اواخر ماه می (اوایل خرداد) آغاز می‌شود، تصریح کرد که سه لایه مدیریت مخزن، تجهیزات و دانش بالاتر در شرکت‌های EPC از مهم‌ترین مباحث مدنظر در انعقاد قرار‌داد‌های نفتی آتی است.

آغاز بررسی اعتبار شرکت‌های نفتی خارجی از اوایل خرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی کاردر با اشاره به این‌که پیش از برگزاری مناقصات لازم است لیستی از شرکت‌های خارجی معتبر تهیه شود، گفت: کار بررسی شرکت‌ها و جمع‌آوری اطلاعات از اواخر می (اوایل خرداد) آغاز می‌کنیم که این عملیات یک ماه به طول خواهد انجامید.

    وی ادامه داد: در این راستا اطلاعات را شرکت‌های خارجی حوزه E&P و IOC تهیه و شرکت‌ها را در سه بخش شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک طبقه‌بندی خواهیم کرد و سپس لیستی از شرکت‌های خارجی مورد تایید برای فعالیت در ایران را نهایی و تصویب می‌کنیم.

    معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شرکت ملی نفت ادامه داد: پیش از تهیه این فهرست وارد کار مناقصه نخواهیم شد و ابتدا باید لیستی از شرکت‌های تایید شده در مناقصات را ارائه دهیم.

    کاردر با اشاره به این‌که هنوز میادین مورد نظر برای برگزاری نخستین مناقصه نیز تعیین نشده است، اظهار کرد: البته میادین اولویت‌دار معلوم است و ما 10 تا 12 میدان مشترک یا میدان توسعه یافته نیاز به افزایش بازیافت داریم که در اولویت است.

    به گفته کاردر شرکت‌هایی که می‌خواهند در مناقصه حاضر باشند باید شرکت‌های بین‌المللی E&P باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها