عصر خودرو

عرضه بیش از ۲۷۱ هزار تن انواع کالا در روز سه شنبه

عصر بازار- روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۲۷۱ هزار تن انواع کالا در بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه بیش از ۲۷۱ هزار تن انواع کالا در روز سه شنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، 47 هزار و 500 تن انواع قیر شرکت های نفت جی، پالایش نفت تبریز، عایق حصار مهران و معماران تجارت آفتاب به همراه 2 هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی و در بخش داخلی نیز 19 هزار و 700 تن انواع قیر بر روی تابلوی عرضه می رود. 2 هزار تن لوب کات سبک شرکت پالایش نفت تبریز، 5 هزار تن لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس و 100 بنزن شرکت ذوب آهن اصفهان از دیگر عرضه های این تالار به شمار می رود. علاوه بر کالاهای مذکور، افزون بر 41 هزار تن انواع مواد پلیمری شامل انواع PVC ، SBR ، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی استایرن از سوی کارگزاران در تالار معاملات بر روی تابلوی عرضه می رود. این گزارش حاکی است شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد و پالایش نفت شازند اراک نیز به ترتیب در این روز 2 هزار تن گوگرد کلوخه و 1700تن و گوگرد گرانوله تولیدی خود را در بورس کالای ایران عرضه می کنند.
    تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی روز سه شنبه شاهد عرضه 600 تن تیرآهن بال پهن سایز 14 ، 46 تن سبد تیرآهن سایز 12 و 16 به همراه 516 تن میلگرد A3 سایز 18 شرکت ذوب آهن اصفهان می باشد. شرکت ایرالکو نیز در این تالار 500 تن شمش هزار پوندی 99.8 عرضه می کند . ضمن آنکه 30 کیلوگرم شمش طلای شرکت استحصال مواد معدنی تخت سلیمان نیز از دیگر عرضه های این تالار به شمار می رود.
    کارگزاران بورس کالای ایران در روز سه شنبه همچنین 13 هزار تن انواع جو دامی، روغن، سویا ، شکر سفید، کنجاله سویای پرک و گندم دوروم را در تالار محصولات کشاورزی عرضه می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو