عصر خودرو

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران خبر داد؛

ایجاد یک امکان جدید برای معامله‌گران بازار پایه

عصر بازار- معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران جزئیات ایجاد یک امکان جدید در معاملات بازار پایه را تشریح کرد.

ایجاد یک امکان جدید برای معامله‌گران بازار پایه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بهنام محسنی با اشاره به درخواست فعالان بازار مبنی بر ارائه جزئیات بیشتر در خصوص معاملات بازار پایه اظهار داشت: در پاسخ به نیاز فعالان بازار بخش جدیدی در سایت TSETMC اضافه کرده‌ایم که در این بخش هر روز تمامی معاملات در انتظار تایید ناظر در هریک از نمادهای بازار پایه به تفکیک درج می‌شود.
    معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با بیان اینکه پیش از این فقط سفارش‌های خرید و فروش هر نماد در این سایت قابل مشاهده بود، ادامه داد: از این پس، تمامی معاملات تطبیق یافته از لیست سفارش‌ها خارج شده و در بخشی تحت عنوان "معاملات در انتظار تایید" قابل مشاهده است که این اقدام قطعا به اخذ تصمیمات بهتر و افزایش شفافیت در این بازار کمک خواهد کرد.
    به گفته وی علاوه بر این، پیشنهادات فرابورس ایران در خصوص بهینه سازی رویه‌های بازار پایه در یک قالب مشخص و کامل به سازمان بورس ارسال شده و هم‌اکنون در دست بررسی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها