عصر خودرو

حضور سازمان بورس در گردهمایی سالانه آیسکو

عصر بازار- سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در چهل و یکمین گردهمایی سالانه آیسکو در شهر لیما (کشور پرو)، شرکت کرد.

حضور سازمان بورس در گردهمایی سالانه آیسکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، چهل و یکمین گردهمایی سالانه سازمان بین‌المللی آیسکو در شهر لیما، پایتخت کشور پرو، در حالی برگزار می شود که قریب به 500 نفر مقامات عالی‌رتبه از 207 کشور عضو و غیر عضو آیسکو، به عنوان نماینده کشورشان در گردهمایی سالانه این نهاد بین المللی شرکت کرده اند. در خلال این رویداد، تنوع وسیعی از دوره‌ها نظیر ارائه و معرفی، جلسات سطح عالی، جلسات اعضا و کارگاه‌های آموزشی تشکیل می شود.

    یادآوری می شود گردهمایی مزبور، نخستین رویداد رسمی آیسکو در زمان تصدی دبیر کل جدید این سازمان بین‌المللی است.

    دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مقام نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار، برای نخستین بار به عنوان عضو پیوسته آیسکو در این گردهمایی حضور یافت.

    نخستین جلسه رسمی این گردهمایی به جلسات کمیته‌های منطقه‌ای اختصاص داشت و سازمان بورس و اوراق بهادار در کمیته منطقه‌ای آفریقا-خاورمیانه (AMERC)، به عنوان کمیته‌ای که کشور ایران در آن عضویت دارد، حضوری فعال داشت. کمیته منطقه‌ای آفریقا-خاورمیانه، یکی از چهار کمیته منطقه‌ای است که توسط آیسکو در جهت تمرکز بر مسائل و موضوعات منطقه‌ای تشکیل شده است تا در خصوص نظام مقرراتی حاکم بر اوراق بهادار در منطقه آفریقا-خاورمیانه فعالیت کند.

    سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان عضو جدید آیسکو و همچنین کمیته منطقه‌ای آفریقا-خاورمیانه، در این نشست معرفی شد و دکتر محمد فطانت در این جلسه سخنانی بیان داشت.

    دکتر فطانت پس از معرفی سازمان بورس و اوراق بهادار، تمایل و آمادگی کامل این سازمان را در راستای ساختن ارتباطی محکم‌تر با اعضا مورد تاکید قرار داد و همچنین در این رابطه اظهار امید‌واری کرد که این سازمان به عنوان عضوی فعال در میان آنها حضور داشته باشد. یادآور می شود، دکتر محمد فطانت به عنوان نخستین شخص در این گردهمایی سخنرانی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها