عصر خودرو

الزام شرکت‌های بورسی جهت واریز سریع سود مجامع‌ ضرورت است

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اینکه سازمان بورس شرکت‌های بورسی را برای اصلاح اساسنامه جهت واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه ملزم کرده است، مشوقی برای ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس است و به تبع آن ارزش پول مردم هم حفظ خواهد شد.

الزام شرکت‌های بورسی جهت واریز سریع سود مجامع‌ ضرورت است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به ضرورت الزام سازمان بورس برای شرکت‌های بورسی در مورد واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه، اظهار داشت: در اوضاع نا به سامان معیشتی کشور هر چه قدر برای پرداخت سود سهامداران تلاش بیشتری شود، شاهد بروز اتفاقات مفید و مثبتی خواهیم بود.

    وی ادامه داد: باید ضمن حراست از سرمایه‌های سهامداران، تلاش شود سود بیشتری نصیب آن‌ها شده و این سود نیز به موقع پرداخت شود؛ این گامی مثبت در دورانی است که معیشت مردم تحت شعاع مشکلات تورمی است.

    این نماینده مجلس ادامه داد: در همین راستا اینکه سازمان بورس شرکت‌های بورسی را برای اصلاح اساسنامه شان جهت واریز سود مجامع حداکثر تا چهار ماه ملزم کرده، مشوقی برای ترغیب مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس است و به تبع آن ارزش پول مردم هم حفظ خواهد شد.

    محبی نجم آبادی با اشاره به سیاست‌های جدید بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که با این اقدام سود سهامداران عدالت هم زودتر پرداخت شده و به پایان سال نکشد.

    برچسب ها