عصر خودرو

رئیس اتاق ایران:

توسعه آینده کشور بر مبنای سرمایه گذاری بخش خصوصی است

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنای توسعه آینده کشور را سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: امروز این مسئله امری پذیرفته شده برای مسئولان است.

توسعه آینده کشور بر مبنای سرمایه گذاری بخش خصوصی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محسن جلال پور عصر دوشنبه در نشست سرمایه گذاران ایرانی و کرمانی مقیم خارج از کشور با مدیران ارشد بخش های دولتی و خصوصی در محل هتل پارس کرمان اظهار کرد: امیدواریم سفر ریاست جمهوری مایه خیر و برکت فراوانی برای استان کرمان باشد.

    وی از حضور سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور که دور هم جمع شده اند اظهار خوشحالی کرد و گفت: از آنجا که اصلی ترین نیاز و دغدغه و نگرانی کشور؛ ایجاد شغل و حل مسئله بیکاری است این امر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

    جلال پور با اشاره به اینکه شرایط اشتغال شرایطی کاملا تعریف شده و مشخص است گفت: این شرایط حتما نیاز به سرمایه گذاری آن هم توسط بخش خصوصی دارد.

    وی ادامه داد: گرچه در طول دوره های گذشته نتوانستیم در میزان اشتغال کشور هیچ تغییری ایجاد کنیم اما اکنون اوضاع به گونه ای تغییر کرده و شرایط برای سرمایه گذاری خارجی نیز برای بهبود فضای کسب و کار فراهم شده است.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تعریف بسیار خوب پروژه های سرمایه گذاری و ایجاد دفتر برای حل مسائل سرمایه گذاران و بسیاری از تمهیدات دیگر را دستگاه های ذیربط و در کنار آن اتاق به وجود آورده است.

    جلال پور با اشاره به اینکه دوران سرمایه گذاری با بودجه دولتی به پایان رسیده است، افزود: ایجاد نشدن اشتغال با این رویکرد نشانده این است که باید نگاه دیگری به بحث اشتغال داشت.

    وی به اهمیت سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: توسعه آینده کشور بر همین مبناست.

    جلال پور یادآور شد: امروز نیاز به سرمایه گذاری بخشی خصوصی از سوی مسئولان امری پذیرفته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها