عصر خودرو

مدیر عامل شرکت پوسکو:

فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت تراز اول می تواند حضوری موفق در بازار جهانی داشته باشد

عصر بازار- مدیر عامل شرکت آهن و استیل پوهانگ ( Pohang Iron and Steel Company) کره جنوبی گفت: با توجه به پیشرفت مستمر شرکت فولاد مبارکه، این شرکت می تواند به عنوان شرکتی تراز اول در بازار جهانی حضوری موفق داشته باشد.

فولاد مبارکه به عنوان یک شرکت تراز اول می تواند حضوری موفق در بازار جهانی داشته باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، اوه جون کیون « Kwon Oh-Joon» در نشستی با معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه افزود: زمینه همکاری و مشارکت با فولاد مبارکه زیاد است و با توجه به صنایع متعدد و بسیار و همچنین وجود معادن سنگ آهن، زغال سنگ و گاز طبیعی در ایران، امیدواریم بتوانیم همکاری متقابل و خوبی را با این شرکت برقرار کنیم.

    وی با اشاره به فعالیت شرکت پوسکو گفت: این شرکت با داشتن یکصد نمایندگی در دنیا و تولید 37 میلیون تن فولاد در سال، علاوه بر مشاوره در زمینه تولید فولاد قادر به همکاری با شرکت فولاد مبارکه در زمینه های فنی و مهندسی، انرژی و فناوری اطلاعات است.
    مدیر عامل شرکت پوسکو، حضور رییس جمهوری و بازرگانان کشور کره جنوبی در ایران را زمینه ساز همکاری مناسب دو کشور دانست و گفت: بازدید ما از بزرگ ترین فولادساز خاورمیانه، به منظور شروع همکاری و آشنایی با صنایع ایران از جمله فولاد مبارکه برنامه ریزی شد که این بازدیدها وضعیت موجود فولاد در ایران را بهتر مشخص می کند.
    وی آینده همکاری با فولاد مبارکه را روشن دانست و گفت: در مرحله بعد با حضور مهندسین و کارشناسان فنی شرکت پوسکو در شرکت فولاد مبارکه زمینه همکاری ها بیشتر مشخص خواهد شد.
    محمود ارباب زاده، معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست با تبیین استراتژی، اهداف و موفقیت های شرکت فولاد مبارکه در سالهای قبل اظهار امیدواری کرد: با برقراری ارتباط بین شرکت فولاد مبارکه و شرکت پوسکو، این شرکت همچنان در افق آینده بدرخشد.
    در این نشست محمدعلی شهریاری معاون شرکت فنی و مهندسی فولادمبارکه به ارائه گزارش از فعالیت های این شرکت پرداخت.
    این دیدار با پرسش و پاسخ متقابل در زمینه همکاری های متقابل از سوی مدیرعامل و هیات همراه شرکت پوسکو با معاونین و مدیران فولادمبارکه پایان پذیرفت.
    مدیر عامل شرکت پوسکوی کره جنوبی به همراه مدیران عامل و معاونین شرکتهای پوسکو E&C و شرکت پوسکو دوو کره جنوبی و نمایندگان آنها، از فولاد مبارکه بازدید کردند تا علاوه بر آشنایی با خطوط تولید این شرکت بزرگ فولادی، زمینه های همکاری متقابل را مورد بررسی قرار دهند.
    فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.
    این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.
    شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود.
    مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها