عصر خودرو

برای نخستین بار و از ٦٥ کشور جهان؛

بزرگان صنعت ال پی جی در تهران گردهم آمدند

عصر بازار- شرکتهای بزرگ و فعال حوزه ال پی جی جهان از ٦٥ کشور از جمله استرالیا، انگلیس، هلند، نیوزلند، هند، پاکستان و... برای نخستین بار در تهران گردهم آمدند.

بزرگان صنعت ال پی جی در تهران گردهم آمدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، همایش بین المللی ال پی جی هرساله از سوی موسسه آرگوس (ARGUS) در کشورهای مختلف برگزار می شود و با توجه به اعلام آمادگی و پیگیری از سوی شرکت بازرگانی گاز ایران شرائط برگزاری این همایش در ایران مهیا شد.

    بر این اساس، فعالان حوزه ال پی جی جهان با توجه به ابهام در بازار جهانی، نوسان قیمت نفت، افزایش روز افزون تقاضا و با هدف بررسی بازارهای جدید و دسترسی به بهره وری بیشتر طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (٢۰ و ٢١ اردیبهشت ماه) برای نخستین بار در تهران گردهم آمده اند.

    برپایه این گزارش، این همایش، فعالان بازار منطقه و جهان را گردهم آورده تا درک اساسی از جریانهای کنونی بازار را به دست آورند و با یکدیگر ارتباطات تجاری ایجاد کنند.

    این همایش که با توجه ویژه به چالشها و نیازهای صنعتی برگزار شده است، عناوینی را پوشش می دهد که برای فعالان بازار اولویت بندی شده تا با در نظر گرفتن بهره وری، تجارت این محصول را گسترش دهند.

    افزون بر موارد یادشده، در این همایش گروهی از متخصصان حوزه ال پی جی و تجارت جهانی این محصول، بررسیهای موردی را به اشتراک می گذارند و در حوزه های مختلف اطلاعاتی را در قالب سخنرانی و برگزاری پنل ارائه می کنند.

    مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران پیشتر  درباره برگزاری این همایش به خبرنگار شانا گفته بود: این همایش برای نخستین بار طی دور روز در تهران برگزار می شود و شرکتهای تولید کننده، عرضه کننده خدمات لجستیک و کشتیرانی و... به تبادل نظر خواهند پرداخت.

    به گفته محمدعلی براتی، با توجه به فضای ایجاد شده، برنامه ریزی برای افزایش حجم صادرات در دستور کار قرار گرفته و این همایش می تواند سرآغاز تحقق این برنامه باشد.

    از سوی دیگر، شرکت بازرگانی گاز ایران در حاشیه برگزاری این همایش با شرکتهای بزرگ حوزه ال پی جی نیز مذاکره خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو