عصر خودرو

موافقت با پرواز مستقیم ایران - اسپانیا

عصر بازار- معاون وزیر اقتصاد گفت: ایران و اسپانیا برای برقراری پروازهای مستقیم تمایل دارند و باید زمینه‌های سودآوری و تجاری هم فراهم شود.

موافقت با پرواز مستقیم ایران - اسپانیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمد خزاعی در حاشیه دیدار با وزیر مشاور در تجارت خارجی اسپانیا گفت: در این دیدار در زمینه های مختلفی مثل قطعات و لوازم خودرو، گردشگری و ایجاد پروازهای مستقیم بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

    وی افزود: روابط اقتصادی دو کشور در گذشته بیش از دو میلیارد دلار بود که متأسفانه کاهش یافته است و دوباره تلاش می کنیم خطوط اعتباری با سقفی بیش از گذشته شروع به کار کند.

    رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، یکی دیگر از زمینه ای همکاری را پوشش های بیمه ای بدون سقف دانست و گفت: از شرکت‌های اسپانیایی برای پوشش‌های بیمه ای و همچنین سرمایه گذاری و کار در ایران استفاده می‌شود. 

    وی با اشاره به اینکه حجم روابط تجاری بین دو کشور بعد از سال 2011 کاهش پیدا کرده بود، اظهارداشت: این روابط باید به مبالغ بالاتری برسد و ظرفیت اقتصادی دو کشور بیش از حداقل سه میلیارد دلار است که باید افزایش پیدا کند.

    رئیس سازمان سرمایه گذاری در خصوص همکاری‌های بانکی بین دو کشور گفت: دو کشور برای گسترش روابط تجاری خود نیاز دارند که همکاری‌های بین بانکی خود را تسهیل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها