عصر خودرو

کاهش قیمت‌ها بعد از رمضان

صادرات ۱۳۰ تن زعفران در سال۹۴

عصر بازار- عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه احتمالا قیمت این محصول بعد از ماه مبارک رمضان منطقی خواهد شد، گفت: در سال ۹۴ بیش از ۱۳۰ تن طلای سرخ از کشور صادر شده است.

صادرات ۱۳۰ تن زعفران در سال۹۴
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی حسینی درباره وضعیت صادرات زعفران از کشور اظهارداشت: در حال حاضر خریداران طلای سرخ در خرید آن احتیاط می‌کنند، چراکه می‌دانند قیمت‌های فعلی کاذب است و قطعا افت خواهد کرد بنابراین فقط به اندازه نیازشان خرید می‌کنند.

    وی با بیان اینکه آمار صادرات این محصول توسط گمرک اعلام می‌شود، گفت: هنوز آمار صادرات زعفران در سال 95 اعلام نشده است.

    عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه اواسط خردادماه آمار 3 ماهه صادرات طلای سرخ در سال 95 اعلام خواهد شد، اعلام کرد: براساس آمار گمرک، در سال 94 بیش از 130 تن زعفران از کشور صادر شده است.

    وی درباره بازار این محصول گفت: قیمت زعفران فعلا به ثبات رسیده است و پیش بینی می‌شود این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

    حسینی با بیان اینکه به احتمال زیاد بعد از ماه مبارک رمضان قیمت زعفران افت خواهد کرد، ادامه داد: آن زمان، انبوه زعفرانی که توسط فرصت طلبان ذخیره شده وارد بازار خواهد شد، چراکه افراد سودجو از گران شدن محصول ناامید شده‌اند و چاره‌ای جز عرضه آن ندارند.

    وی، قیمت واقعی و منطقی زعفران  را بسته به کیفیت آن بین 4 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 500 هزار تومان عنوان و اضافه کرد: الان قیمت این محصول بین 5 میلیون و 500 هزار تومان تا حدود 6 میلیون و 700 هزار تومان است.

    عضو شورای ملی زعفران تاکید کرد: قیمت‌های مذکور غیرمنطقی و کاذب است که سودجویان آن را ایجاد کرده‌اند. ‌

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها