عصر خودرو

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو خبر داد؛

خیز بیمه تجارت نو برای افزایش سرمایه تا چهار هزار میلیارد تومان

عصر بازار- با بیان این نکته که سرمایه این شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است، اعلام کرد که تجارت نو قصد دارد تا با جذب سرمایه های خارجی، در یک پروسه سه ساله سرمایه خود را تا چهار هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

خیز بیمه تجارت نو برای افزایش سرمایه تا چهار هزار میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سید محمد عباس زادگان در نخستین نشست خبری خود در کسوت مدیریت عاملی شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به این نکته که افزایش سرمایه تا این رقم با توجه به کمبود منابع داخلی، امکان پذیر نیست اظهار امیدواری کرد که با اتکا به منابع خارجی و جلب سرمایه های خارجی، افزایش سرمایه تا چهار هزار میلیارد تومان عملیاتی شود.

    با بیان این نکته که بانک‌های تجارت و پست بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانیان، سرمایه گذاری غدیر و صنایع ساختمان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، سهامداران عمده این شرکت بیمه هستند، افزود: همه این سهامداران، سازمان های پولی و مالی هستند که امیدواریم با اتکا به آنها کار جدیدی را در صنعت بیمه کشور شروع کنیم.

    وی با بیان این نکته که بیمه تجارت نو در تلاش است تا جای خالی برخی از پوشش های بیمه ای را در کشور پر کند، اظهار داشت: ما زیاد در صدد حرکت به موازات دیگر شرکت ها نیستیم بلکه فعالیت ما بیشتر در جاهایی خواهد بود که خلا حضور دیگر بیمه ها وجود دارد.

    عباس زادگان مهم ترین بخش فعالیت تجارت نو را در زمینه انرژی خواند و گفت: توسعه اقتصادی کشور به شدت به بخش انرژی وابسته است و این بخش بزرگ ترین مزیت کشور است ولی متاسفانه همه ریسک های آنها پوشش داده نشده است که بیمه تجارت نو قرار است پوشش های جدیدی را به فعالان این بخش ارائه دهد.

    مدیرعامل بیمه تجارت نو تاکید کرد: در بخش انرژی انتخاب کادری توانمند از تحصیل‌کردگان بخش انرژی در دستور کار قرار گرفته شده است که به این افراد دانش بیمه ای ارائه خواهد شد ضمن این که بهره‌گیری از توانمندی افراد فعال در بخش انرژی در خارج از مرزها نیز در برنامه این شرکت قرار دارد.

    وی حوزه دیگر فعالیت این شرکت بیمه را بیمه‌های عمر و زندگی ذکر کرد و یادآور شد: ایران جزو کشورهایی است که نسبت به کشورهای دیگر در این زمینه عقب است و امیدواریم که بیمه تجارت نو بتواند قدم های جدی را در این زمینه بردارد.

    مدیرعامل بیمه تجارت نو با تاکید بر این نکته که یکی از برنامه های این شرکت، خارج کردن بخش فرآیند صدور بیمه نامه از پیچیدگی های معمول کنونی به ویژه برای واحدهای تولیدی است، اضافه کرد: صدور بیمه نامه در این شرکت با روش های ساده صورت خواهد گرفت ضمن این که دسترسی مردم به امکانات بیمه ای گسترش خواهد یافت که در این راستا، تمامی شعب بانک تجارت و پست بانک به صورت تدریجی با تجهیز به میزهای بیمه ای، به محل صدور انواع بیمه نامه تبدیل خواهند شد.

    وی حوزه دیگر فعالیت بیمه تجارت نو را بیمه روستاییان دانست و اظهار داشت: روستاییان به دلیل عدم دسترسی و محدودیت درآمد، در پورتفوی بیمه ای نقش زیادی ندارند و به همین دلیل این شرکت در پی آن است که از طریق 14 هزار واحد روستایی پست بانک، پوشش های مورد نیاز روستاییان را به ویژه برای دوران بازنشستگی و همچنین درمان تکمیلی ارائه دهد.

    عباس زادگان، استفاده از تجربه بیمه گران خارجی و انتقال تکنولوژی و سرمایه آنها را به داخل در دستور کار بیمه تجارت نو خواند و گفت: در این راستا با چند شرکت خارجی مذاکراتی صورت گرفته است که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد.

    وی اظهار امیدواری کرد که شرکت های خارجی بتوانند بخش از سهام بیمه تجارت نو را خریداری کنند زیرا این شرکت به دلیل تازه تاسیس بودن دارای صورت های مالی بسیار شفافی است که باعث شده است شرکت های بیمه غیرایرانی، این شرکت را بر سایر شرکت های بیمه ایرانی ترجیح بدهند و از نقطه شروع علاقمند به همکاری با آن باشند.

    مدیرعامل بیمه تجارت نو به نارضایتی مردم از فرآیند پرداخت خسارت به دلیل نحوه تشخیص و روش پرداخت اشاره کرد و افزود: حضور در صحنه حادثه بلافاصله پس از وقوع و ارزیابی در محل همچنین پرداخت خسارت به صورت الکترونیک، در دستور کار بیمه تجارت نو است ضمن این که فرصت شکایت هم همچنان باقی خواهد بود که البته این سیستم برای بخش درمان هم عملیاتی خواهد شد.

    وی از برنامه این شرکت برای احیای خدمات بانک- بیمه از جمله بیمه های اعتباری خبر داد و گفت: یک مطالعه یک ساله روی پوشش بیمه های اعتباری بدون هرگونه عجله و شتاب انجام خواهد شد تا با ارائه این پوشش، وام گرفتن مردم از بانک ها تسهیل و از طریق ارائه پوشش های اعتباری، بخشی از وثایق مردم آزاد شود.

    عباس زادگان همچنین به طراحی پوشش جدیدی از بیمه عمر و دریافت تاییدیه آن از بیمه مرکزی اشاره کرد و یادآور شد: بیمه عمر انفرادی تحت عنوان مهربان زندگی و بیمه عمر گروهی تحت عنوان مهریار زندگی تا خرداد ماه سال جاری عرضه خواهد شد.

    به گفته وی، ویژگی اصلی این بیمه نامه، سادگی و قابلیت فروش آن در شعب بانک است ضمن این که بیمه نامه یادشده برای گروه های متوسط جامعه طراحی شده است و اقساط آن ساده و انعطاف پذیر است.

    مدیرعامل بیمه تجارت نو درباره پیش بینی تولید حق بیمه برای سال جاری هم گفت: تولید 50 تا 100 میلیارد تومان حق بیمه را برای سال 95 پیش بینی کرده ایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو