عصر خودرو

آغاز سال " مهار تورم و رشد تولید" با بهبود همه رکوردها

عصر بازار- شرکت نفت بهران سال ۱۴۰۲، سال " مهار تورم و رشد تولید " را با بهبود همه رکوردهای پیشین آغاز کرد.

آغاز سال " مهار تورم و رشد تولید" با بهبود همه رکوردها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی شرکت نفت بهران، آمارهای عملکرد این شرکت در سال 1401 نشان می دهد که در هر دو شاخص اصلی تولید و فروش نسبت به سال گذشته، رشد چشمگیری حاصل آمده است. 

    بر اساس این آمارها که در سایت کدال قابل دسترس است، بهران توانسته است با افزایش 16 درصدی فروش، به رکورد 584555 مترمکعب انواع فرآورده ها دست یابد. این در حالی است که میزان رشد فروش داخلی 20 درصد و میزان رشد فروش صادراتی 11 درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است بهران به عنوان پیشتاز بازار روانکارها، همواره بر تامین نیازهای داخلی کشور به انواع روغن موتور و صنعتی متمرکز بوده و همزمان توسعه بازارهای صادراتی را به جهت تامین سود مورد انتظار سهامداران در برنامه داشته است و نتایج فوق موید کسب موفقیت این شرکت در هر دو محور است.

    یکی از دلایل اصلی کسب این دستاورد مهم، افزایش تولید محصولات به میزان 11 درصد است که از 15 درصد رشد در تولید محصولات داخلی و 7 درصد افزایش در تولید محصولات صادراتی حاصل شده است. این رکورد شکنی، نشان دهنده اثر بخشی اجرای پروژه های توسعه‌ای بهران در سالهای اخیر است. پروژه هایی که با تکیه بر تخصص مهندسین این شرکت و استفاده از دانش شرکتهای دانش بنیان داخلی به مرحله بهره برداری رسیده است.

    شرکت نفت بهران در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با نام " مهار تورم و رشد تولید " نامگذاری شده است، در صدد است تا با ارتقاء بهره وری منابع تولیدی، راه اندازی پروژه های فنی در دست اجرا و ارتقاء توان سرمایه های انسانی، ضمن حفظ روند رو به رشد تولید، با توزیع مناسب تولیدات خود در کانالهای مختلف، محصولات مورد نیاز را با قیمت مصوب به دست مردم عزیز ایران برساند.

    برچسب ها