عصر خودرو

معاون امور بین‌الملل وزیر نفت اعلام کرد:

آخرین وضعیت مذاکره نفتی با شرکت‌های خارجی

برکناری النعیمی در بازار نفت بی‌تاثیر است

عصر بازار- زمانی‌نیا با بیان اینکه طی ۴ روز گذشته با چند کشو اروپایی در بخش پایین دست صنعت نفت مذاکراتی داشته‌ایم، گفت: فعلا در بخش بالادست مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

آخرین وضعیت مذاکره نفتی با شرکت‌های خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، امیرحسین زمانی‌نیا معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت درباره آخرین اخبار از مذاکره با شرکت‌های خارجی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت نفت طی این مدت مذاکراتی با شرکت‌های هلندی، مجار و پرتغالی در زمینه تجهیزات، بهینه‌سازی مصرف سوخت و مباحث مربوط به افزایش برداشت نفت داشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه در زمینه بالادست هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفت تصریح کرد: با چند شرکت آلمانی در مورد پتروشیمی نیز مذاکراتی داشته‌ایم.

    زمانی‌نیا درباره تاثیر برکناری النعیمی وزیر نفت عربستان در آینده تصمیمات اوپک و مباحث مربوط به ثبات قیمت نفت اظهارداشت: فعلا در این باره نظری ندارم اما تصور نمی‌کنیم تاثیر داشته باشد.

    بر اساس این گزارش، روز شنبه هفته جاری به دستور مستقیم ملک‌سلیمان پادشاه عربستان وزارت نفت این کشور به وزارت انرژی، صنعت و منابع زیرزمینی تغییر نام داد و خالد الفالح وزیر سابق بهداشت عربستان به جای النعیمی سکان هدایت این وزارتخانه را به عهده گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها