عصر خودرو

نماینده مردم پلدختر :

کاهش تورم و رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور محقق می‌شود

عصر بازار- نماینده مجلس گفت: کاهش تورم و رشد تولید نیازمند همکاری همگان است و در سایه مدیریت جهادی و استفاده ازظرفیت‌های داخلی باید محقق شود.

کاهش تورم و رشد تولید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور محقق می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مشکل اول این روز‌های کشور مسائل اقتصادی و معیشتی است و رهبر معظم انقلاب به خوبی در شعار سال جدید این موضوع را نشانه گرفته اند.

    وی افزود: کاهش تورم نیازمند همکاری و تعامل همه قوا در کشور است و ما باید در سایه این تعامل همکاری و هم افزایی نسبت به کاهش تورم و رشد تولید اقدام کنیم.

    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً ما در سایه مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور خواهیم توانست گام‌های موثری در کاهش تورم و رشد تولید برداریم.

    کاظمی خاطرنشان کرد: رشد و رونق تولید در جامعه مشکل بیکاری را برطرف خواهد کرد و شاهد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خواهیم بود.

    وی افزود: قطعاً کاهش تورم و ایجاد اشتغال در سایه رشد و رونق تولید شرایط مساعدتر و مناسب‌تری را برای معیشت مردم رقم خواهد زد و شاهد وضعیت مطلوب تری در حوزه اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم خواهیم بود.

    برچسب ها