عصر خودرو

دیگر خبری از تهاتر نیست

ایران از بابت مشتری برای فروش نفت مشکل ندارد

عصر بازار- معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که مذاکرات وزارت نفت با شرکتهای خارجی به صورت جدی پیگیری می شود، گفت: ایران برای فروش نفت مشکل مشتری ندارد.

ایران از بابت مشتری برای فروش نفت مشکل ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، امیرحسین زمانی نیا امروز (یکشنبه) در حاشیه آخرین روز از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پخش در جمع خبرنگاران درباره این که با توجه به افزایش 200 هزار بشکه ای تولید نفت ایران تا چند ماه آینده آیا ایران مشکلی برای فروش این مقدار نفت ندارد؟ اظهار کرد: مدیریت بازاریابی می گوید مشکل زیادی برای فروش نفت ایران وجود ندارد.

    وی با بیان این که مذاکرات با شرکتهای خارجی به صورت جدی پیگیری می شود درباره همکاری ایران و هند اظهار کرد: واردات نفت خام این کشور از ایران افزایش یافته است و دو کشور در زمینه های مختلف نیز همکاری می کنند و این همکاری دیگرهمانند گذشته به صورت تهاتر نیست.

    زمانی نیا یکی دیگر از محورهای همکاری با هند را علاقمندی آنها به حضور در میدان گازی فرزاد بی عنوان کرد و اظهار کرد: مذاکرات در این زمینه بخوبی پیش رفته است.

    وی درخصوص این که پرداخت پول نفت از سوی کره جنوبی به دلیل مسائل بانکی همچنان با مشکل مواجه است؟ توضیح داد: سیستم بانکی کره جنوبی در داخل آن کشور با مشکل مواجه است و ارتباطی به مسائل بانکی بین دو کشور ندارد.

    به گفته زمانی نیا، اگر این مشکل تاکنون حل نشده باشد ظرف چند روز آینده حل خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها