عصر خودرو

مدیرعامل بخش فراساحل شرکت ایزوایکو

سکوی فاز ۱۸ پارس جنوبی تا آخر خرداد آماده می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل بخش فراساحل شرکت ایزوایکو از آماده‌سازی سکوی فاز ۱۸ تا پایان خردادماه خبر داد.

سکوی فاز ۱۸ پارس جنوبی تا آخر خرداد آماده می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بابک عباسپور مدیرعامل بخش فراساحل شرکت ایزوایکو امروز در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون سکوی سازه 18 پارس جنوبی در مراحل انتهایی ساخت به سر می‌برد که انتظار است تا آخر خردادماه این سکو بارگیری و در محل خود نصب شود.

    وی با اشاره به اینکه این شرکت در کنسرسیوم فازهای 2 و 3، 6، 7، 8، 12،16 و 14 پارس جنوبی فعالیت می‌کند، گفت:‌ همچنین پروژه‌های نفتی نیز با مجموعه فلات قاره در میادین هندیجان و هنگام داریم.

    عباسپور با اشاره به جابجایی سکوی فاز 14 و انتقال آن به فاز 17 و 18 گفت: این کار براساس دستور کارفرما صورت گرفت و موجب شد، تا سکوی فاز 14 برای انتقال به فاز 17 و 18 آماده‌سازی شود.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه وزن این سکو 2500 تن است، گفت: هم‌اکنون سکوی 18B دارای 87 درصد پیشرفت و سکوی 17B دارای پیشرفت 7.9 درصدی است.

    مدیرعامل بخش فراساحل شرکت ایزوایکو با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در بازسازی و تعمیرات سکوهای نفتی گفت: ما قصد داریم این شرکت را که اولین و بزرگترین شرکت در تولید سکوهای نفتی است، به عنوان هاب (قطب) تعمیرات منطقه معرفی کنیم.

    وی با اشاره به پیشرفت سکوی میدان نفتی هندیجان گفت: این میدان 2 سکوی نفتی دارد که هم‌اکنون 48 میلیون یورو برای آن هزینه شده و دارای پیشرفت 75 درصدی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها