عصر خودرو

همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر برگزار می‌شود

عصر بازار- مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر خبر داد.

همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن، مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر، با حضور 20 هلدینگ و شرکت بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری قطری و بیش از 200 شرکت ایرانی، توسط بانک توسعه قطر، سفارت قطر در تهران و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

    وی افزود: در این همایش علاوه بر معاون وزیر تجارت و صنعت قطر و معاون وزیر صمت ایران و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، قائم مقام وزیر صمت ج.ا.ایران در امور بازرگانی و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و دبیرکل اتاق بازرگانی قطر و جمعی دیگر از مقامات اقتصادی و تجاری دو کشور حضور خواهند یافت.

    مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: علاوه بر معرفی فرصت‌های توسعه همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری میان دو کشور، مقرر است نمایندگان شرکت‌های خصوصی دو کشور در مذاکرات رو در رو در خصوص راهکارهای توسعه این همکاری‌ها مذاکره کنند.

    همایش تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 اسفندماه برگزار می‌شود و حضور در این همایش صرفاً با هماهنگی و ثبت‌نام قبلی امکان‌پذیر است.

    برچسب ها