عصر خودرو

حضور فعال مپنا در نمایشگاه نفت

عصر بازار- گروه مپنا با هدف توسعه فعالیت‌های خود در حوزه نفت و گاز و به منظور دستیابی به فرصت‌های جدید و گسترش روابط با شرکت‌های فعال در پروژه‌های مرتبط در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضور دارد.

حضور فعال مپنا در نمایشگاه نفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، گروه مپنا، از مجموعه‌های صنعتی و دانش‌بنیان است که با بهره‎گیری از دانش و تخصص موجود، در مسیر توسعه زیرساخت‌های کشور در حوزه صنایع راهبردی نیروگاهی، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

    گروه مپنا مجموعه‌ای است صنعتی مشتمل بر شرکت مادر، به همراه 40 شرکت متعدد تخصصی تابعه که در زمینه مهندسی، احداث و توسعه نیروگاه‌های حرارتی، نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر، تاسیسات تولید هم‌زمان برق و شیرین‌سازی آب، مهندسی، اجرا و توسعه پروژه‌های نفت و گاز در خشکی و دریا و مهندسی و احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی و ارایه خدمات بهره‌برداری، تعمیر و نگهداری مربوطه و نیز تامین مالی پروژه‌های یادشده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند.

    طراحی و ساخت انواع توربین‌های گاز و بخار، پره‌های توربین، توربوکمپرسورهای نفت و گاز، ژنراتورها و موتورهای الکتریکی، سیستم‌های کنترل و حفاظت تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی و نیز انواع لکوموتیو در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری ریلی، اجرای پروژه‌های بزرگ به روش کلید در دست، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌ها و ارایه خدمات تخصصی در امر بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری با بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشی و مالی و انسانی گروه مپنا توسعه یافته و از مصادیق آن می‌توانیم به حضور مپنا در مناقصه‌های کشورهای خارجی و توان رقابت‌پذیری با شرکت‌های بین‌المللی اشاره کنیم که منجر به اجرای پروژه‌ها در بازارهای این کشورها شده است.

    مپنا تاکنون بیش از 49 هزار و 600 مگاوات پروژه‌های نیروگاهی را با موفقیت انجام داده و ارزش قراردادهای این مجموعه در داخل و خارج از کشور بیش از 30 میلیارد یورو است. ایجاد 20 هزار تن اشتغال مستقیم در شرکت‌ها و کارگاه‌ها، 20 موافقتنامه انتقال دانش فنی و لیسانس با شرکت‌های معتبر بین‌المللی، 40 شرکت تابعه در یک گروه صنعتی، رتبه نخست گروه "شرکت‌های پیمانکاری" بر اساس ارزیابی مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر کشور و 145 نوع محصول و خدمت (95 نوع محصول و 50 نوع خدمت) بخشی از توانمندی‌های گروه مپنا محسوب می‌شود.

    نمایندگان واحدهای مختلف مپنا متشکل از دو بخش نفت و گاز و تولید و شرکت‌های زیرمجموعه این دو بخش با حضور در غرفه‌ای در دو طبقه مستقر در سالن 8 و 9 و همچنین در غرفه فضای باز همجوار سالن 9 نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به پاسخگویی به بازدیدکنندگان و مدعوین پرداختند و نشست‌های مختلفی با کارفرمایان، شرکا و نمایندگان برخی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار کردند.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از یک‌هزار و 900 شرکت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است. نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا برگزار می‌کند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها