عصر خودرو

طی یکسال گذشته رخ داد؛

کسب هفت هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال درآمد حفاری شمال

عصر بازار- شرکت حفاری شمال در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ معادل هفت هزار و ۳۳۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال درآمد کسب کرد.

کسب هفت هزار و ۳۳۸ میلیارد ریال درآمد حفاری شمال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت حفاری شمال صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سال گذشته با سرمایه دو هزار و 605 میلیارد و 405 میلیون ریال معادل هفت هزار و 338 میلیارد و 125 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ یک هزار و 790 میلیارد و 156 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و 596 میلیارد و 928 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر و درآمدهای متفرقه به آن اضافه شد و سود خالص دوره به مبلغ 958 میلیارد و 712 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 368 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 224 میلیارد و 916 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها