عصر خودرو

زنگ آغاز عرضه‌های اولیه سال جاری بازار سهام به صدا درآمد؛

کشف قیمت ۱۵۰۰ ریالی هر سهم «چکاپا» در بازار دوم فرابورس ایران

عصر بازار- روز جاری عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام گروه صنایع کاغذ پارس در بازار دوم فرابورس ایران با کشف قیمت ۱۵۰۰ ریالی هر سهم رقم خورد تا به این ترتیب زنگ آغاز عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام در فرابورس ایران به صدا درآید.

کشف قیمت ۱۵۰۰ ریالی هر سهم «چکاپا» در بازار دوم فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت گروه صنایع کاغذ پارس که اواخر آذرماه سال 94 در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و نماد معاملاتی آن 4 اردیبهشت ماه امسال در بازار دوم درج شده بود، در جریان عرضه اولیه روز جاری 10 درصد از مجموع یک میلیارد و 315 میلیون و 596 هزار سهم این شرکت را در معرض فروش گذاشت که در فرایند کشف قیمت به روش حراج هر سهم آن 1500 ریال تعیین شد.
    طبق این گزارش در جریان عرضه اولیه «چکاپا» تعداد 79 میلیون سهم به فرایند کشف قیمت اختصاص یافته و تعداد سهام قابل عرضه به کل معامله‌گران برخط (آنلاین) نیز بالغ بر 52 میلیون و 559 هزار و 600 سهم تعیین شده است. همچنین سهمیه هر معامله گر آنلاین 1500 سهم است که در ساعت 12:40 تخصیص می‌یابد.
    به گفته رئیس هیات مدیره شرکت گروه صنایع کاغذ پارس، این شرکت در سال 1346 و در پی ایجاد واحد نیشکر هفت تپه ایجاد شده است و تنها واحد تولیدی در ایران به‌شمار می‌رود که از قطع درخت کاغذ تولید نمی‌کند.
    به این ترتیب این شرکت با سرمایه یک هزار و 315 میلیارد ریالی که در سال 92 به بخش خصوصی واگذار شده با طی کردن فرایند پذیرش و درج نماد آن در بازار دوم، معاملات سهام خود را با عرضه اولیه روز جاری به طور رسمی در فرابورس ایران آغاز کرد.
    لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت گروه صنایع کاغذ پارس نیز در جلسه معارفه این شرکت، پیش‌بینی سود خالص شرکت در سال پیش‌رو را معادل 313 میلیارد و 579 میلیون ریال و سود هر سهم را نیز 238 ریال اعلام کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها