عصر خودرو

اعلام آمادگی لهستانی ها برای سرمایه گذاری در میدان های نفت و گاز ایران

عصر بازار- معاون وزیر انرژی لهستان و رئیس شرکت نفت این کشور با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، برای سرمایه گذاری و همکاری در توسعه میدان های متوسط و کوچک کشورمان اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی لهستانی ها برای سرمایه گذاری در میدان های نفت و گاز ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «محمدعلی عمادی» رئیس پژوهشکده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، پس از مذاکره با معاون وزیر انرژی لهستان و رئیس شرکت نفت این کشور، در زمینه مذاکرات انجام شده گفت: لهستانی ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری و همکاری در توسعه میدانهای متوسط و کوچک نفت و گاز ایران دارند و در این مذاکرات، در مورد تمایل دولت جدید لهستان به همکاری با صنعت نفت ایران گفت وگو شد.
    وی به برخی میدان های نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان میدان های مورد مذاکره دوطرف اشاره کرد و افزود: لهستانی ها پیش از این در نقاط مختلفی از جهان از جمله دریای شمال کار کردند و پتانسیل های خوبی برای کار در ایران دارند.
    «سلبعلی کریمی» مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز به عنوان یکی از طرف های مذاکره در نشست مشترک با لهستانی ها، گفت: مدیران لهستانی برای سرمایه گذاری در میدان های شرکت نفت مناطق مرکزی ابراز علاقه کردند.
    وی افزود: قرار شد فرایند این مذاکرات در شرکت ملی نفت ایران طی شود و پس از ارزیابی ها و نهایی شدن مذاکرات، نتایج آن مشخص شود.
    نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 اردیبهشت ماه با حضور 1900 شرکت از 39 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها