عصر خودرو

در چارچوب اقتصاد مقاومتی؛

سازمان ملی استاندارد و گمرک تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عصر بازار- تفاهم نامه همکاری بین سازمان ملی استاندارد و گمرک جمهوری اسلامی ایران در استفاده بهینه و موثر از توانمندی های اجرایی، اهرم ها و اختیارات قانونی دو طرف در زمینه های صادرات و واردات امضا شد.

سازمان ملی استاندارد و گمرک تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، این تفاهم نامه روز یکشنبه در اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور اجرای مواد 62 و 70 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه کشور و ماده 38 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و برای تسریع و تسهیل در امر صادرات و واردات بویژه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بین «نیره فیروزبخت» رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و «مسعود کرباسیان» رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران امضا شد.
    بر اساس این گزارش، هدف از انعقاد تفاهمنامه، تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای لازم با رعایت اعمال نظارت های کیفی برای کالاهای مشمول استاندارد اجباری برای واردات و صادرات و به تبع آن روان سازی انجام تشریفات گمرکی در موضوع استفاده بهینه و موثر از توانمندی های اجرایی، اهرم ها و اختیارات قانونی دو طرف است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها