عصر خودرو

بازنگری در پروژه‌های نفتی مناقصات IPC کلید خورد

عصر بازار- در بررسی های اخیر مدیران برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، برخی از میادین معرفی شده دارای شرایط لازم به منظور ارائه در قالب مناقصات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران شناخته نشدند.

بازنگری در پروژه‌های نفتی مناقصات IPC کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در حالی که پیش از این 52 میدان نفتی و گازی برای معرفی در مناقصات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران مشخص شده بود، وزارت نفت در تصمیمی جدید، بازنگری بر روی لیست طرحهای ارائه شده را در برنامه قرار داده است.

    پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که در بررسی های اخیر مدیران برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، برخی از میادین معرفی شده دارای شرایط لازم به منظور ارائه در قالب مناقصات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران شناخته نشدند.

    از اینرو مقرر شده تا لیست این میادین مورد بازنگری قرار گیرد تا در صورت نیاز، تغییراتی در لیست نهایی پیش از تیرماه سال جاری انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها