عصر خودرو

در سال ۹۴ رخ داد؛

کسب سه هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال سود خالص پتروشیمی زاگرس

عصر بازار- شرکت پتروشیمی زاگرس در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۴ مبلغ سه هزار و ۸۱۶ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد.

کسب سه هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال سود خالص پتروشیمی زاگرس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی زاگرس صورت های مالی یکساله منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی شده و با سرمایه دو هزار و 400 میلیارد ریال اعلام کرد.

    بر اساس "زاگرس" درآمد حاصل از فروش را مبلغ 25 هزار و 943 میلیارد و 690 میلیون ریال محاسبه کرد. از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 9 هزار و 565 میلیارد و 728 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری, عمومی و فروش و هزینه های عملیاتی کسر شد و مبلغ سه هزار و 747 میلیارد و 392 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیرعملیاتی به آن سود خالص به مبلغ سه هزار و 816 میلیارد و 916 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ یک هزار و 590 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ چهار هزار و 971 میلیارد و 737 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها