عصر خودرو

نماینده شرکت اتریشی:

تمرکز ما بر سرمایه گذاری آینده در ایران است

عصر بازار- نماینده شرکت اتریشی «او.ام.وی» گفت: ایران یکی از کشورهایی است که برای سرمایه گذاری آینده روی آن تمرکز کرده ایم، بویژه اکنون که تحریم ها پایان یافته است.

تمرکز ما بر سرمایه گذاری آینده در ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، اروین کرول (Erwin Kroll) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: از سال 2001 تا 2012 در نمایشگاه های نفت و گاز ایران شرکت داشتیم اما به دلیل تحریم ها از سال 2012 تا 2015 نتوانستیم در این نمایشگاه شرکت کنیم.

    شامگاه بیست و ششم دی ماه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
    نماینده شرکت اتریشی «او.ام.وی» گفت: این نمایشگاه در مقایسه با استانداردهای بین المللی بسیار گسترده است و کشورهای زیادی در نمایشگاه شرکت کرده اند؛ البته شمار شرکت های حاضر در زمینه تولید و توزیع قطعات، تجهیزات و صنایع نفت و گاز در مقایسه با شرکت های تولیدکننده نفت و گاز بسیار بیشتر است.
    مدیر این شرکت تولید کننده نفت و گاز اضافه کرد: همه جهان می دانند در ایران فرصت های خوبی وجود دارد؛ ایران دومین منبع تولید کننده گاز و پنجمین منبع تولید کننده نفت در جهان است و اینها ماهیت ایران را جذاب تر می کند.
    نماینده شرکت نفت و گاز او.ام.وی اتریش ادامه داد: موضوع دیگری که باعث جذب سرمایه گذاران می شود این است که بیشتر ایرانیان بویژه افرادی که در شرکت های نفت و گاز مشغول فعالیتند تحصیلات دانشگاهی عالی دارند و نظام دانشگاهی و تحصیلی در این کشور در سطح بالایی قرار دارد.
    وی افزود: اکنون با وجود چنین امکاناتی، ایران به ایجاد یک چارچوب برای سرمایه گذاری قراردادهای بین المللی خود نیاز دارد.
    کرول پیشنهاد کرد با برگزاری دوره های آموزشی و نشست های فنی از سوی غرفه های مختلف می توان افزون بر نمایش محصولات خود، دانش و تجربه فنی را به طور عملی به یکدیگر منتقل کرد.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح شانزدهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و عصر یکشنبه (نوزدهم اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها