عصر خودرو

یک فعال اقتصادی:

نمایشگاه نفت فرصتی برای بازگشت هلند به ایران است

عصر بازار- نماینده مرکز همکاری های صنعتی و اقتصادی ایران و هلند حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه نفت ایران را فرصتی برای شناخت و آگاهی از بازار ایران دانست و گفت: این نمایشگاه گشایشی برای حضور شرکت های هلندی در بازار ایران است.

نمایشگاه نفت فرصتی برای بازگشت هلند به ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «بابک حسینی» در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اضافه کرد: این نمایشگاه موقعیتی است که مدیران بلندپایه شرکت های اروپایی از کشورهای مختلف به ایران بیایند تا از نزدیک در جریان کذب بودن برخی اخبار قرار گیرند.

    نماینده مرکز همکاری های صنعتی و اقتصادی ایران و هلند، این گروه با نام ان.آی.اچ.آی.کی (مرکز بازرگانی و صنعت ایران هلند) را شامل شرکت های هلندی فعال در زمینه کشتی سازی، کارخانه های پالایشگاهی، انرژی و خرید نفت معرفی کرد.
    نماینده این گروه اعلام کرد: هلندی ها از اینکه ایران کشور جذابی برای همکاری است، حیرت زده شدند و من مطمئنم پس از بازگشت به هلند و انتشار این اخبار شرکت های مختلف تصمیم می گیرند برای سرمایه گذاری و فعالیت به ایران بیایند.
    حسینی افزود: من چند بار در نمایشگاه نفت و گاز ایران شرکت کرده ام اما این دوره از لحاظ کیفیت با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و برای نخستین بار تصمیم گرفتیم گروهی از شرکت های هلندی را به ایران بیاوریم.
    وی افزود: هلند در سال های پیش از تحریم چهارمین کشوری بود که از نظر حجم اقتصادی با ایران همکاری می کرد اما پس از تحریم ها، هلند عقب نشینی کرد و اکنون پس از تحریم ها امیدواریم دوباره جایگاه خود را در ایران بیابیم.
     شامگاه بیست و ششم دی ماه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
    نماینده مرکز همکاری های صنعتی و اقتصادی ایران و هلند درباره گشایش هایی در زمینه جذب سرمایه در دوران پساتحریم ابراز امیدواری کرد.
    نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور 1900 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 38 کشور دیگر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و یکشنبه (نوزدهم اردیبهشت به کار خود پایان می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها